I just cant believe it. I watched it together with my mom and Farris. It was freaking creepy to watch yourselves aired in the movie. And we were so kg.com-gelak kuat kuat macam panggung tu kau punya when my face appeared in the movie. It wasn't just appeared but hell yeah with my blurry face so long I felt (walhal berapa seconds je). Why lahh.. dammit. -.-
For me it was just a typical malay movie but the heroin, Diana Amir was good in the movie. I think she did it well. Even during the shooting, she cant stopped crying. Probably sebab terlalu menjiwai watak dia or she had something related with her past. jeng jeng jeng itu aku tak tau aku bukan mamarazi.
dah aku malas nak cerita banyak.
yes. disini untuk pemahaman sepenuhnya.
p/s- kg.com is like perangai jakun orang kampung kalau pergi bandar. hey. Aku orang kampung jugak. NO offense. :)


4 comments:
pergh meletops lah fad!
haaa... betul laa... fara tgk movie tuh dah perasaan fadh dalam kelas tuh.. heheehe.. congratz, btw, u look gojes la. :)
aku baru jadi extra 1 scene yong, takyah nak meletops sgt lah kn... -.-
hakhak >< tak sangka ada org perasan.. :') lol
it'll be weirder kalau org x perasan.. u lah muka yg paling comel/cantik sepanjang movie tu. :)
Post a Comment